فایل فلش تبلت آی گرین/igreen-iGT-78Y1-3G

فایل فلش تبلت آی گرین/igreen-iGT-78Y1-3G

مشخصات رام:

 
برند:igreen
نام دستگاه : iGT-78Y1-3G
نوع پردازنده:mt6582
نوع فایل:scatter
فلشر:SP Flash Tool
پارتیشن ها:فول فلش دارای تمام پارتیشن های نرم افزاری
زبان فارسی:دارای زبان فارسی
حجم فایل:557MB
لینک دانلود:DOWNLOAD
. 
  
  

 

رام کاملا رسمی و بدون هیچ گونه باگ رام شرکتی – بدون هیچ گونه تغییر در محتوای فایل

 

 

igreen iGT 78Y1 3G igreen دانلود فایل فلش
igreen-iGT-78Y1-3G
igreen screen
igreen-iGT-78Y1-3G-test
igreenposht
igreen-iGT-78Y1-3G-posht
igreen iGT 78Y1 3G bord
igreen-iGT-78Y1-3G-bord

 

در چه شرایطی باید این رام را نصب کنیم

جهت فارسی سازی دائم ، درصورت ویروسی شدن دستگاه ، جهت بازکردن رمز فراموش شده (پین، پترن، پسورد) ، درصورت خاموش شدن دستگاه بعد از فلش اشتباه ، درصورت هنگ شدید و یا گیرکردن روی آرم اندروید ، درصورت پایین آمدن سرعت ، هنگ و کندشدن دستگاه ، درصورت به وجود آمدن مشکلات بعد از فلش اشتباه مانند مشکل تاچ، مشکل تصویر، مشکل دوربین، مشکل وای فای، مشکل آنتن، شبکه، سریال و هرگونه ایرادی که مطمئن هستید فقط و فقط با فلش به وجود آمده اند. چنانچه قبلا بر روی دستگاه اندرویدی خود رام غیر رسمی نصب کرده اید و اکنون میخواهید مجدد رام رسمی بر روی دستگاه خود نصب کنید تمامی ویروس هایی که حتی با ریست فکتوری هم پاک نمی شوند را با این فایل از بین ببرید

تذکر

تذکر 1 : حتما قبل از فلش این رام از اطلاعات خود بکاپ بگیرید چون با نصب رام تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت.

تذکر 2 : حتما از باتری فول شارژ یا حداقل 40 درصد شارژ استفاده کنید.

تذکر 3 تمامی درایور ها مربوط به مدل و نوع سی پی یو نصب باشد.

تذکر 4 در صورت ایجاد مشکل در رایت فایل از ورژن های مختلف فلشر استفاده کنید.

این رام بصورت فول فلش بوده و تمامی پارتیشن های نرم افزاری را دارا می باشد

قابل توجه عزیزانی که از اطلاعات و فایل های این سایت استفاده می کنند:

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما به اطلاع می رسانیم که تمامی فایل فلش ها، رام ها و آموزش هایی که در سایت قرار داده می شوند کاملا سالم بوده و بارها توسط تیم نرم افزاری سی فیکس تست شده اند مسئولیت تمامی اقدامات انجام شده بر روی دستگاه شما متوجه شخص شما خواهد بود و درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، سایت سی فیکس هیچگونه مسئولیتی را به عهده نمیگیرد.

چند نکته بسایر مهم در مورد گوشی ها و تبلت های چینی

لطفا قبل از نصب رام های چینی حتما مطالعه کنید: دوستان حتما توجه داشته باشید که در مورد گوشی ها و تبلت های چینی، به دلیل تنوع زیاد در طراحی مادربوردهای این مدلها و عدم پشتیبانی شرکت های تولیدکننده ی محصولات چینی، در مواردی مشاهده شده است که یک مدل تبلت با برد های مختلفی وارد بازار شده است. مثلا دیمو 700 اس که 12 رام مختلف دارد حتی ممکن است نام مادربرد در برخی از این پروداکت ها مشترک باشد اما به دلیل استفاده از ای سی های تصویر و تاچ و دوربین و …. مختلف، بالتبع نیاز به رام های مختلف باشد. پس قبل از نصب هر گونه رام بر روی گوشی ها و تبلت های چینی و ایرانی، احتمال این قضیه را نیز مدنظر داشته باشید که ممکن است با نصب رام، مشکل تصویر، تاچ، دوربین یا … به وجود بیاید. همکاران گرامی بعد از اینکه نسبت به این مورد (درمورد تبلت و گوشی های روشن) با مشتری خود هماهنگی های لازم را انجام دادید، نسبت به خرید و رایت رام اقدام فرمایید. درصورت بروز هرگونه مشکل می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید (ولی در نهایت تمامی ریسک پذیری آن بر عهده ی شخص شماست).  

فهرست مطالب